Subject: FW: Tallinna mnt 21 IKÕ
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 26 Mar 2024 14:24:39 +0200

Palun mulle Kooskõlastamiseks

From: Andres Kaskla <[email-masked]>
Sent: Tuesday, March 26, 2024 2:01 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: FW: Tallinna mnt 21 IKÕ

Tere

Seoses Tallinna tn 21 Loksa, uue kaupluse ehitamisega on vaja osa kõnniteest 
ümber tõsta. Soovime seada selleks isiklik kasutusõigus.

Kas avalduse tegemiseks on Transpordiametil eraldi avalduse vorm.

Lugupidamisega

Andres Kaskla

Abilinnapea , 5086283

Tere

Seoses ehitustegevusega Tallinna mnt 21, Loksa linn on vajalik teostada 
isikliku kasutusõiguse leping Linnavalitsusel 
Transpordiametiga.(ülekäigurada nihkub olemasolevast asukohast mõned meetrid 
keskuse poole)  Vajalik teha avaldus Transpordiameti maaosakonda ja seejärel 
ka notariaalne leping.

Lisan isikliku kasutusõiguse ala joonise projektist.

Ehitusloa kooskõlastas Transpordiametist Krista Einama  <tel:58627026> 
tel:58627026 , [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>  (võimalik saada vajadusel 
lisainfot)

Kiiret tagasisidet oodates.

RRLektus AS

Nõukogu esimees

Ilmar Raap

5064484